Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Makaleler


SÜTSÜZ PEYNİR

SÜTSÜZ PEYNİR

SÜTSÜZ PEYNİR Sakın ‘süt fiyatları arttı da böyle oldu’ diye kimse kendisini kandırmasın. Kırk yıldır ülkemizde iade peynirlerden ‘eritme’ işlemiyle peynir yapılıyor. Buradan yetkililere ... devamı

ENFLASYON HESAPLAMA YÖNTEMİ

ENFLASYON HESAPLAMA YÖNTEMİ

ENFLASYON NASIL HESAPLANIR ? Her yılın ilk çeyreğinde yılık enflasyonu hesaplarken, genç meslektaşlarımdan gelen sorular sebebiyle bu konuyu gündeme almış bulunuyorum. Önce büyük resme bakarak ... devamı

EĞİTİMDE KALİTE Mİ, FİYAT MI?

EĞİTİMDE KALİTE Mİ, FİYAT MI?

EĞİTİMDE KALİTE Mİ, FİYAT MI? Elbette önce kalite. Küresel anlamda rekabet eğitimin kalitesi üzerinden yapılıyor. Kaliteli eğitimin de maliyeti yüksek oluyor. Eğitim Kurumu, nihayetinde kâr amacıyla ... devamı

PERAKENDECİLİKTE ÇALIŞAN VERİMLİLİĞİ NASIL ARTAR?

PERAKENDECİLİKTE ÇALIŞAN VERİMLİLİĞİ NASIL ARTAR?

PERAKENDECİLİKTE ÇALIŞAN VERİMLİLİĞİ NASIL ARTAR? Yaptığımız tüm çalışmalar karlılık ve verimlilik üzerine. Bugüne kadar görüşme yaptığımız firmaların %90’ında karlılık ve ... devamı

DÜŞ YAKAMDAN!

DÜŞ YAKAMDAN!

DÜŞ YAKAMDAN! Niye bazı mağazalarda hırsız gibi hissediyorum. Niye bazı mağazalarda peşime adam takılıyor? Hani bir self-service alışveriş yapıyorduk? Yoksa siz hala çalışan eğitimi konusunda ... devamı

PATRONUN SORUNU HER ŞEYİ BİLMEK !

PATRONUN SORUNU HER ŞEYİ BİLMEK !

PATRONUN SORUNU HER ŞEYİ BİLMEK ! Patron şirketlerini hayatta daima belli bir çizginin altında tutan şey bellidir. İşine aşık patronlar. Her şeyi bilen ve artı bir bilgiye kapalı patronlar. Böyle ... devamı

NİŞASTA BAZLI ŞEKER YALANLARI

NİŞASTA BAZLI ŞEKER YALANLARI

NİŞASTA BAZLI ŞEKER’ YALANLARI Nişasta bazlı şeker (NBŞ) konusunda hem yeteri kadar tartışma yaşandı, hem de tüketiciler artık sağlık açısından yararları ve /veya zararları bakımından iyice ... devamı

MAĞAZA MÜDÜRÜMDE NE ARIYORUM?

MAĞAZA MÜDÜRÜMDE NE ARIYORUM?

MAĞAZA MÜDÜRÜMDE NE ARIYORUM? Yıllardır yüzlerce mağaza yöneticisi eğitiminde bulundum, hem eğitmen olarak hem de dinleyici olarak. Sayısını anımsamadığımı mülakat yaptım. Yüzlerce mağazayı ... devamı

İSTEMİYORUM KAMPANYA !

İSTEMİYORUM KAMPANYA !

İSTEMİYORUM KAMPANYA ! Ankara’da toplantıya yarım saat kala lekelenen gömleğin yerine bir gömlek almak için kendimizi bir alışveriş merkezine attık. Oraya buraya derken gayet popüler bir mağazaya ... devamı

NEDEN HERKES AYNI EĞİTİMİ ALSIN?

NEDEN HERKES AYNI EĞİTİMİ ALSIN?

NEDEN HERKES AYNI EĞİTİMİ ALSIN? Eğitim planlaması yapmak, eğitimin kendisinden daha önemli bir konu. Kimin hangi yetkinliğe sahip olduğunu, kimin hangi gelişim alanlarına ihtiyaç duyduğunu ölçmeden ... devamı

MEYVE SEBZE AMBALAJA SIĞMAZ

MEYVE SEBZE AMBALAJA SIĞMAZ

MEYVE SEBZE AMBALAJA SIĞMAZ Elbette sadece hacim olarak değil, tüketici anlayışı olarak da sığmaz. Akıntıya kürek çektiğimi biliyorum. Denemeye gerek duyulmadan, hatadan dönülsün istiyorum ama ... devamı

MAĞAZA MÜDÜRÜNÜZ UÇABİLİYOR MU?

MAĞAZA MÜDÜRÜNÜZ UÇABİLİYOR MU?

MAĞAZA MÜDÜRÜNÜZ UÇABİLİYOR MU? Uçamıyorsa her gün mağazanın üzerinden kuşbakışı uçuş gerçekleştiremeyecek demektir. Olmadı. Uçanı bulun, ya da olanı uçurun. Mağaza müdürlerinin ... devamı