Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Geleceğin Alışverişine Hazırlıklı Olmak: 1-Bryan Eisenberg


Geleceğin Alışverişine Hazırlıklı Olmak

Bryan Eisenberg

Bryan Eisenberg

14 perakende uzmanı geleceğin alışverişi ve nasıl hazırlıklı olunması ile ilgili konuşuyor.Perakende endüstrisi evrim geçirmeye devam ediyor, bu durumda perakendenin geleceği nasıl olacak ve satıcılar kendilerini nasıl hazırlayacak?Geleceğin Alışverişine Hazırlıklı Olmak bu serinin ilk konuşmasından.

01. Bryan Eisenberg (Founder and CMO, IdealSpot)’e Göre:

Perakendeciler başarılı olmak için “Amazon’un başarısının dört ayağı”nı uygulamalıdır.

Brick & mortar perakende için gerçek bir avantajdır. İnsanlar dokunmayı, hissetmeyi ve alışveriş tecrübeleri yaşamayı severler.

Geleceğe hazırlanmak için ne yapmalısınız?

Amazon’unbaşarısındaki 4 anahtar nokta

  1. Müşteri Odaklı Olma – Kendine sor; iş yapış tarzın müşterilerinin satın almasına yardımcı olacak şekilde mi yoksa onlara satmak için çaba hacama üzerine mi kurulu?
  2. Yaratıcı Ol – Bugünkü ortam, müşteriler ile ayakta kalınabileceğini gösteriyor. Sürekli onlarla iletişime geçecek yeni yollar bulmak gerekiyor. Ne çalışır, ne çalışmaz ne olmalı bunları çözmelisin. Küçük başla ama denemeye devam et.
  3. Müşteri Deneyimlerine Odaklan – Müşterin senin mağazan/marketin hakkında neler söyler, söyledikleri içindeki detaylara odaklanmalısın!
  4. Sürekli Gelişim & Optimizasyon – Karar  alırken hangi verileri kullanıyorsunuz? Ne sıklıkla bu veriler üzerinde hareket ediyorsunuz ? Markanız ve müşteri deneyimi ile bu veriler aynı konumda mı?

Kaynak: Vendblog: 14 Retail Experts Talk About the Future of Shopping and What You Can Do to Prepare




Referanslarımızdan Bazıları

collezione
ücler
pakmaya
kahkacizade
fritolay
ampd