Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Mağaza Segmentasyonu


Mağaza Segmentasyonu

Mağaza Segmentasyonu

Perakende işletmeler mağazalaştıklarında zorlandıkları en önemli konu karmaşıklık faktörüdür. Aynı metrekare, lokasyon ve ziyaretçi profili alışveriş deneyimi standartı sağlanamadığından Mağaza Segmentasyonu önem arz etmektedir.

Artan müşteri sayısıyla beklentilerin artması beraberinde gerçekleşir. Bu durum tedarikçilerin en sevdiği süreçtir. Doğal olarak satınalma; beklentileri karşılamak için ürün tedariğini sağlar ve bu durum da  stok kirliliğine yol açmaktadır.

Karmaşıklığı sadeleştirmek,  ancak metrekareye bağlı ürün gamının belirlenmesiyle mümkündür. Her farklı şubede farklı sayıda ürün ve çeşitlilik sağlanmalıdır.

Satınalma ve satış politikasını uygulanabilirliliğini sağlar. Sapma paylarını düşüren bu operasyonel faaliyetlerde KARGEM olarak sizlere destek verebiliyoruz.

Bu konuda destek@kargem.com.tr adresinden bizle maill ile iletişime geçebilirsiniz.




Referanslarımızdan Bazıları

tadında-anadolu
akgullermarket
greens
demtas
fon
kenton