Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Mağazacılıkta Kategori Yönetimi


Mağazacılıkta Kategori Yönetimi

Mağazacılıkta Kategori Yönetimi

Mağazacılıkta Kategori Yönetimi

Kategori yönetimi, müşteri tepkilerinin etkili olarak ölçülmesi, en uygun mal seçimi, etkili tutundurma ve etkili mağaza politikası konularıyla yakından ilgilidir. Etkili mağaza yönetimi için en uygun ürünlerin sağlanması , ürün yönetimi, fiyat yönetimi, tutundurma faaliyetlerinin yönetimi ile raf yerlerinin
yönetimi çalışmaları Mağazacılıkta Kategori Yönetimi’nin konuları içinde yer alır.

  • Stratejik Perakende Konsepti Belirleme
  • Konsepte göre Kategori Bölümlerinin Oluşturulması (Ürün Ağacı Çizimi)
  • Konsepte göre Kadansiyenin Oluşturulması (Ürün Portföyü)
  • Pazarpayı & Satış Payı & Raf Payı
  • Tedarikçi İlişkileri Yönetimi
  • Kategori Yönetimi Destekleri
  • Kategoriye Müşteri Odaklı Bakış Açısı Kazandırma
  • Önersel  Satış Teknikleri
  • Çapraz Satış Uygulamaları
  • Kategori ve Ürün Bazında Ciro Takibi
  • Kategori ve Ürün Bazında Karlılık Takibi
  • Kategori ve Ürün Bazında Stok Devir Hızı ve Stok Kontrolü (Minimum – Maximum Stokların Belirlenmesi)
  • Kategori Bazlı Ürün Depolama Süreçleri



Referanslarımızdan Bazıları

kimberyl
sultanlar
kaynak-holdign
oruc-market
iskur
Media Markt