Kargem Online

Mağazacılıkta Hizmet Reyonları Yönetimi

Gıda marketleri, fiyat rekabetine girmek yerine özelleştirilmiş ürün ve servisle büyük bir fark yaratabilirler.

5 Puan  / Dili : Türkçe

Eğitmen : Hale HAZNEDAR | 3 Ders | Son güncelleme tarihi: Mart 2020

Neler Öğreneceksiniz

Hizmet reyonlarının bir kar merkezi olarak doğru konumlanması Müşteri memnuniyeti Operasyonel giderlerin azalması Optimal karlılık Etkili tedarik zinciri yönetimi


Kurs içeriği

Şarküteri Reyonları0 Ders

  •   Şarküteri ürün grubu mal kabul kriterleridk
  •   Ürün çeşitleri ve hazırlık işlemleridk
  •   Ürün geçiş ve yerleşimdk
  •   Skt ve Fifo uygulamalarıdk

Kırmızı ve Beyaz Et Reyonları0 Ders

  •   Ürün mal kabul kriterleridk
  •   Skt ve Fifo uygulamalarıdk
  •   Ürün çeşitleri ve hazırlık işlemleridk
  •   Ürün yerleşim ve geçişleridk

Meyve & Sebze Reyonları0 Ders

  •   Ürün mal kabul kriterleridk
  •   Ürün yerleşim ve kalibrasyondk
  •   Ürün geçişleridk
  •   Bitirme Sınavı15dk


Açıklama

Hizmette Farklılık Katın!

Mağazacılıkta Hizmet Reyonları Yönetimi

Gıda marketleri, fiyat rekabetine girmek yerine özelleştirilmiş ürün ve servisle büyük bir fark yaratabilirler. Mağazalarda müşteri ile iletişimin daha fazla olduğu kritik iki nokta vardır. Bu noktalardan birisi taze gıda reyonları özellikle tezgah bölümleridir. Müşteri ile iletişim kurmanın önünde engel yoktur. Gerek servis esnasında gerekse tattırım esnasında müşteriyi mağazadan memnun göndermek taze gıda personelinin iletişim şekli ile orantılıdır. Müşteri grubunun özelliklerine bağlı olarak doğru yönetilen hizmet alanları, size ihtiyacınız olan karlılığı ve verimliliği taşır.

Eğitim Programımız

Taze Gıda hizmet reyonları eğitim programımız, ürünün mağazaya sevk edilmeye başlamadan önce sipariş oluşum aşamasından başlar. Siparişin oluşması ile birlikte mal kabul noktasına ulaşan ürünün mağaza içindeki yolculuğu ve yönetim şeklinden oluşur programımız. Mal kabul noktasında, kabul şartları, kritik kontrol noktası, ürünün teslim süresi taze gıda kategorisindeki ürünün raf ömrü açısından son derece önemlidir. Mağazalara zaman zaman yüklü miktarda teslimatı yapılan taze gıda ürün mal kabul aşamasında ne tür kriterler öne çıkar ve nasıl uygulanır? Bununla beraber mağaza raflarındaki tüketim anına kadar taze gıda personelinin yönetiminde nasıl takip edilmesi gerekir?

Fifo (Fırst in Firt out) ilk giren ilk çıkar kuralına uygun olarak rafta sergilenen bu ürünlerin raf ömrünü nasıl takip edebilirizi irdeleyeceğiz. Bu aşamada yön gösterecek olan kategori bazlı raf ömrü tablomuzu oluşturabileceğiz. Ürünlerin raf ömrü süreci kadar önemli olan nokta tabiki Tarım ve Köy İşleri izin bilgilerinin yer aldığı izlenebilirlik etiketlerinin oluşturulması gerekir. Her firma özelinde değişiklik gösteren bu etiket bilgileri, ürünün üretim aşamasından tüketim sürecine kadar süreçte takip etmemizi sağlayan bilgiler içerir.

Tabiki mağazaların müşteri giriş aşamasında tazeliği ve görselliği ile ilgi çeken m&s reyon sunumlarına da birlikte bakacağız.

İşletmeler için hizmet reyonları farklılaşma noktasıdır.

Şarküteri, kırmızı / beyaz et ve manav başlıklarıyla ayrıntılı bir biçimde ele alınacak olan mağazacılıkta hizmet reyonları yönetimi programı, konunun uzmanı deneyimli perakendeciler tarafından sunulur.

Mağaza Hizmet Reyonları Yönetim Eğitimi Tanıtım Videosu


Mağazacılıkta Hizmet Reyonları Yönetimi

  990 ₺  

Son 27 gün
SATIN AL

Başlangıç Tarihi : 15 Nisan 2024

Bitiş Tarihi : 17 Nisan 2024

Eğitim Süresi : 3 Ders Saati


Mağazacılıkta Hizmet Reyonları Yönetimi

  •   Canlı Ders
  •   Hafta içi Her Gün
  •   Günde 40 dk
  •   Eğitim Saati: 18:00


Hale HAZNEDAR

Hale HAZNEDAR

5 Puan

1995 yılında Perakende sektöründe iş hayatına başladı. Doğuş Holding ve Koç Holding bünyesinde yönetici olarak görev yaptı. Bu görev kapsamında; Bölgesinde bulunan Mağazaların ...