Kargem Online

Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi

Mağazacılığın temeli müşteri ilişkilerini doğru yönetmektir. Müşteri ilişkilerini yönetmek ise uçtan uca doğru bir organizasyonel yapılanma gerektirir.

5 Puan  / Dili : Türkçe

Eğitmen : Hasan AYDOĞANEsra YÜKSEL | 5 Ders | Son güncelleme tarihi: Mart 2020

Neler Öğreneceksiniz

Müşteri ilişkilerinde göz ardı ettiklerimiz, Mutlu müşteri için beklentiyi doğru okuyabilmeyi, İstek ile ihtiyaç arasındaki farkı, Tatmin müşteriyi sadık müşteriye dönüştürmeyi, Online ve Ofline mağazacılıkta CRM farklılıkları, CRM uygulamalarında grup ile ekip arasındaki farkı, Şikayet yönetimine memnun yönetici yaklaşımı, Müşteriyi elde tutma becerilerini


Kurs içeriği

Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi0 Ders

  •   Müşteri İlişkileri Kavramı ve Özellikleri60dk
  •   Müşteri Tatmini ve Sadakati / Müşteri Beklentileridk
  •   Kişiler Arası İlişkileri Anlamak ve “Etkin İletişim”60dk
  •   Müşterilerle İletişim Biçimleri /İlişkilerin Ölçülmesidk
  •   Sözlü / Yazılı İletişimin Kuralları, Diksiyon, Beden Dili ve Etkin Dinlemedk
  •   Mağazada Müşteri Karşılama, Ağırlama ve Uğurlama Yöntemleri120dk
  •   Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (E-CRM)dk
  •   Mağazacılıkta Müşteri Şikayeti Yönetimi120dk
  •   Bitirme Sınavı10dk


Açıklama

Mağazacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi Programı: İşin temeli

Mağazacılığın temeli müşteri ilişkilerini doğru yönetmektir. Müşteri ilişkilerini yönetmek ise uçtan uca doğru bir organizasyonel yapılanma gerektirir. Bu programla, müşteriyle olan ilişkileri geniş bir perspektifle ele alıyoruz. Günümüzün en rekabetçi markalarından örnekler vererek, kişiselleştirilmiş hizmetten, en iyi müşteri deneyimini oluşturmaya dek tüm konuları derinlemesine işleyecek, farklılık oluşturmanızı sağlayacağız. Bir yanında rekabet, diğer yanında çalışan davranışları ve teknoloji olan 360 derece müşteri ilişkisi yönetimi Kargem.online’da.

Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Tanıtım Videosu


Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi

  990 ₺  

Son 24 gün
SATIN AL

Başlangıç Tarihi : 1 Nisan 2024

Bitiş Tarihi : 5 Nisan 2024

Eğitim Süresi : 5 Ders Saati


Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi

  •   Canlı Ders
  •   Hafta içi her gün
  •   Günde 40dk.


Hasan AYDOĞAN

Hasan AYDOĞAN

5 Puan

1975 Ordu doğumludur. Okan Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi ve Anadolu Üniversitesi Perakende ve Mağaza Yönetimi alanlarında eğitimini tamamlamıştır. Hasan Aydoğan,  Englısh ...

Esra YÜKSEL

Esra YÜKSEL

5 Puan

1992 Yılında Marmara Üniversitesi İşletme Yönetimi Yüksek Lisans eğitimini The Shell Co of Turkey limited şirketinde iken tamamlamıştır. 10 Yıllık enerji sektöründe ticaret ...