Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Rakamlarla Mağaza Yönetmek


Rakamlarla Mağaza Yönetmek

Bir perakende işletmenin başarısı için, hedeflerin rakamsal değeri ve ulaşılan noktanın rakamsal analizi kritik önem taşır. Kargem’in perakende sektörüne yönelik “Rakamlarla Mağaza Yönetmek” eğitimi yönetim takımlarının bu ihtiyacını karşılamak üzere hazırlanmıştır.

Katılımcı Profili : Mağaza yöneticisi ve adayları, Bölge Müdürleri, Şirket Yöneticisi ve şirket sahipleri

Detayları şu şekildedir;sosyal medya rm

  • Ciro Hedefi
  • Stok Tutma Hedefi
  • Stok Devir Hızı Hedefi
  • Sipariş Karşılama Oran Takibi
  • Sepet Ortalaması Hedefi
  • Personel Başına Düşen Ciro Hedefi
  • Turnover Hedefi
  • Kiranın Ciro İçerisindeki Payı Yönetimi
  • İade Hedefi
  • İmha Hedefi
  • DSA Yönetimi
  • M2 Verimliliği
  • Müşteri Sayısı Hedefi
  • Değişken Gider Oranı Hedefi (Personel gideri,elektrik, haberleşme, nakliye, sarf malzemesi)
  • Envanter Açığı Hedefi

 




Referanslarımızdan Bazıları

rammar
pastel
media_market
adilisik
hunca
ykm