Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Satınalma Yönetimi Sertifika Programı


Satınalma Yönetimi Sertifika Programı

Ticaretin gerçekleşmesi için en önemli faktör satınalma operasyonun gerçekleşmesiyle başlamaktadır. Üretmek için hammadde yada yarı mamul, al sat için mamul alımı, malzeme, vs. ile ticaret gerçekleşmeye başlar.  Tedarikçi ilişkisi yönetimini tarafların ticari mevzuatlarına göre müzakere etmesiyle mümkündür.

“Alırken kazanmalıyız” mottosu tacirlerden bize kalan değerdir. Kazanmak için sadece ucuz yada uygun almaktan öte kaliteliyi uyguna almak en önemli meziyettir.

Bu program satınalma uzmanlarına yada adaylarına bütçe planlarına uygun olarak ilgili ürün yada hizmeti yeterli miktarda/oranda kaliteyi uyguna alma müzakerelerini öğretecektir. Alınan ürünlerin fiyatlandırılması, rekabet şartlarını  ve kampanya koşullarını öğretecektir. Tedarikçilerle teklif formatını ve sözleşme mevzuatını öğreneceklerdir. Ulusa ve uluslararası satınalma farklılıklarını da göreceklerdir.

Satınalma Yönetimi Sertifika Programı detayları şu şekildedir;

  •  Tedarik Zinciri Yönetimi ve Tedarik Planlamaya Giriş
  •  Üretim Yönetimi ve Envanter Planlama
  •  Talep Tahminleri
  •  Satınalma Yönetimi
  •  Fiyat Değerlendirme ve Finans Yönetimi
  •  Dış Ticaret İşlemleri
  •  Müzakere Teknikleri
  •  Satınalma Sözleşmeleri
  •  Tedarikçi Yönetimi



Referanslarımızdan Bazıları

filiz
pakmaya
onur-grup
gokkusagi-hiper-marketleri
uyum
kaynak-holdign