Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Moda Perakendesi’nde Ticari Görsel Düzenleme ve Alan Planlaması


Moda Perakendesi'nde Ticari Görsel Düzenleme ve Alan PlanlamasıModa Perakendesi’nde Ticari Görsel Düzenleme ve Alan Planlaması

Ticari Görsel Düzenleme (Visual Merchandising) uygulamaları, günümüz dünya moda perakendesinin bu büyük rekabet ortamında hem satış karılığını arttırmak hem de marka imajını oluşturmak açısından büyük önem taşımaktadır.Hazırlamış olduğumuz bu eğitim, Ticari Görsel Düzenleme (Visual merchandising) ile ilgili tüm teknik bilgilerin edinilmesinin yanı sıra katılımcıya, dünya moda perakende sektöründe yapılan uygulamalar ile ilgili de bir algı oluşturmayı hedeflemektedir.

Moda Perakendesi’nde Ticari Görsel Düzenleme ve Alan PlanlamasıYeditepe SEM

  • Eğitim Tanıtımı
  • Moda Tarihine Bakış
  • Ticari Görsel Düzenleme (Visual Merchandising) Nedir ve Neyi Hedefler?
  • Moda Perakendesinde VM’in Organizasyondaki Yeri ve Görevleri
  • Dış ve İç Görsel İletişim Araçları
  • Merchandising ve Visual Merchandising İlişkisi / Satın Alma ve Ticari Görsel Düzenleme İlişkisi
  • Departman Kitapçığı (Vm kitapçık) Nedir, Nasıl Oluşturulmalıdır?
  • Mağaza İçi VM Planlama Teknikleri
  • Lüks mağazacılık ve Hızlı Moda Markalarında Görsel Uygulamalar
  • Moda Perakendesinde Özel Gün ve Dönemler İçin VM Uygulamaları
  • Müşteride Görsel Algı Oluşturma Yöntemleri
  • Mağaza İçi Görsel Faktörler ve Fırsat Alanları
  • Tüm Gün Katılımcılar ile Mağaza İçi Uygulamalar İçin Workshop Yapılması Veya Katılımcı Sunumları
  • Mağazacılıkta Vitrin Tasarım ve Uygulaması ile İlgili Detaylar
  • Dünya Moda Perakendesinde Vitrin Uygulamaları
  • Sık Yapılan Yanlışlar
  • Tüm Gün Katılımcılar ile Vitrin Uygulamaları İçin Workshop Yapılması Veya Katılımcı Sunumları
  • VM Operasyonları ve Mağaza VM Rutinleri
  • VM Görevleri ve Eğitimleri
  • Eğitim Özeti ve Katılımcı Yorumları
  • Sertifika Töreni



Referanslarımızdan Bazıları

unilever
anadolu-üniversitesi
ykm
iskur
ampd
yesil-portokal