Kargem Online

Perakendede Kar Marjı Yönetimi

Hem rekabeti korumak hem müşteri kazanmak hem de kar etmek arasındaki doğru ilişkiyi bu eğitim sayesinde öğreneceksiniz.

4 Puan  / Dili : Türkçe

Eğitmen : Hasan AYDOĞANEsra YÜKSEL | 4 Ders | Son güncelleme tarihi: Şubat 2020

Neler Öğreneceksiniz

Tedarikçi firmalarla ile uzun soluklu sağlıklı ilişkiler Rekabet olanağı Aksiyonlar için gerekli hareket alanı Doğru fiyat dengesiyle müşteri memnuniyeti


Kurs içeriği

Perakendede Kar Marjı Yönetimi0 Ders

  •   Fiyatlandırma Politikası40dk
  •   Bütçeleme (Satınalma – Satış)40
  •   Ön Karlılık (Front Margin) ve Arka Karlılık (Back Margin)40dk
  •   Pareto Prensibi ve Benchmarking (Kıyaslama)40dk
  •   Satınalma Süreçleri Yönetimi40dk
  •   Karlılık Ölçümleri ve maliyet bileşenleri40dk
  •   Bitirme Sınavı20dk


Açıklama

Perakendede Kar Marj Yönetimi Programı: Fiyat ve karlılık arasındaki ilişki

Hem rekabeti korumak hem müşteri kazanmak hem de kar etmek arasındaki doğru ilişkiyi bu eğitim sayesinde öğreneceksiniz. Perakende organizasyonlarında marjların doğru yönetimi, şirketin uzun dönem verimliliği ve karlılığı ile ilgili atacağı en önemli adımlardan biridir.

Perakende de Kar Marjı Yönetimi Eğitimi Tanıtım Videosu


Perakendede Kar Marjı Yönetimi

  1.490 ₺  

Son 13 gün
SATIN AL

Başlangıç Tarihi : 1 Nisan 2024

Bitiş Tarihi : 4 Nisan 2024

Eğitim Süresi : 4 Ders Saati


  •   Canlı Ders
  •   Hafta içi her gün
  •   Günde 40 dk.


Hasan AYDOĞAN

Hasan AYDOĞAN

4 Puan

1975 Ordu doğumludur. Okan Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi ve Anadolu Üniversitesi Perakende ve Mağaza Yönetimi alanlarında eğitimini tamamlamıştır. Hasan Aydoğan,  Englısh ...

Esra YÜKSEL

Esra YÜKSEL

4 Puan

1992 Yılında Marmara Üniversitesi İşletme Yönetimi Yüksek Lisans eğitimini The Shell Co of Turkey limited şirketinde iken tamamlamıştır. 10 Yıllık enerji sektöründe ticaret ...