Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Türkiye’nin En Büyük 100 Markası


Türkiye’nin En Büyük 100 Markası araştırmasının sonucunda göre 2015 yılı 100 markanın toplamı 34 milyar 383 milyon değerindedir. Bir önceki  seneye kıyasla %15 yükselme göstermiştir. Turkey 100 tablosundaki markaların toplam değeri, bu seneki Global 500 tablosunun toplam marka değerinin %4’üne eşittir. Her yıl bu oran gittikçe artmakta, Türk markaları gittikçe daha fazla değer kazanmaktadır. Geçen senenin en değerli 10 markası, bu sene de ilk 10’a girmeyi başarmıştır. İlk 10 markanın sıralaması geçen seneye göre değişiklik göstermiştir.

Raporun Tamamı İçin brand_finance_turkey_100_2015_new_version_




Referanslarımızdan Bazıları

unilever
ekoroma-market
kervan
kahkacizade
gokkusagi-hiper-marketleri
medikim