Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Mağazacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi


Mağazacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi

Mağazacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi

Mağazacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi

İşletmeler, sürekli değişimin yaşandığı, yoğun rekabetin bulunduğu dinamik pazarlarda faaliyetlerini  gerçekleştirmektedir. Böyle bir dinamik ortamda işletmelerin başarılı olabilmesi ve kâr elde edebilmesi için mevcut ve potansiyel müşterilerin beklentilerini anlaması, bu beklentileri karşılaması hatta aşması gerekir. Bu açıdan ele alındığında işletmelerin müşterilerle olan ilişkilerini etkili bir şekilde yönetmesi ve faaliyetlerin merkezine müşteriyi koyması, onların sürdürülebilir rekabet avantajı elde etmesini sağlar.
İşletmelerin, müşterilerle olan ilişkilerinde müşteri tatmini sağlamasını, müşterinin yaşam boyu değeri temelinde müşterilerle stratejik ilişkiler gerçekleştirmesini ve ilişkileri yönetmesini amaçlayan ve bunu yaparken de teknolojiden yararlanan yönetim stratejisi, Müşteri İlişkileri Yönetimi’dir.

Eğitim detayları şu şekildedir;

  • Müşteri İlişkileri Kavramı ve Özellikleri
  • Müşteri Tatmini ve Sadakati
  • Müşteriyi Kazanma ve Elde Tutma Programları
  • Müşteri Şikayet ve Sorun Yönetimi
  • Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
  • Müşterilerle İletişim Biçimleri
  • Değişen Müşteri Beklentileri
  • Mağazada Müşteri Karşılama Yöntemleri
  • Kişiler Arası İlişkileri Anlamak ve “Etkin İletişim”
  • Sözlü İletişimin Kuralları, Diksiyon ve Etkin Dinleme
  • Yazılı İletişim ve Raporlama
  • Sözsüz İletişimde Beden Dilinin Etkili Kullanımı
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Programları Geliştirme
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları ve Uygulamalardaki Başarısızlık Nedenleri
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalarında Müşteri Bilgisinin Önemi ve Kaynakları
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi ’in Pazarlama Faaliyetlerine Katkıları
  • Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (E-CRM)



Referanslarımızdan Bazıları

metropol
kimberyl
ofcay
hayat-kimya
marka
perder-ege