Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Satınalma Yönetimi Sertifika Programı


Satınalma Yönetimi Sertifika Programı

Ticaretin gerçekleşmesi için en önemli faktör satınalma operasyonun gerçekleşmesiyle başlamaktadır. Üretmek için hammadde yada yarı mamul, al sat için mamul alımı, malzeme, vs. ile ticaret gerçekleşmeye başlar.  Tedarikçi ilişkisi yönetimini tarafların ticari mevzuatlarına göre müzakere etmesiyle mümkündür.

“Alırken kazanmalıyız” mottosu tacirlerden bize kalan değerdir. Kazanmak için sadece ucuz ya da uygun almaktan öte kaliteliyi uyguna almak en önemli meziyettir.

Bu program satın alma uzmanlarına yada adaylarına bütçe planlarına uygun olarak ilgili ürün yada hizmeti yeterli miktarda/oranda kaliteyi uyguna alma müzakerelerini öğretecektir. Alınan ürünlerin fiyatlandırılması, rekabet şartlarını  ve kampanya koşullarını öğretecektir. Tedarikçilerle teklif formatını ve sözleşme mevzuatını öğreneceklerdir. Ulusa ve uluslararası satın alma farklılıklarını da göreceklerdir.

Satınalma Yönetimi Sertifika Programı detayları şu şekildedir;

  • Neden Kategori Yönetimi?
  • Tedarikçi seçimi nasıl olmalıdır?
  • Müzakere becerileri,
  • Sözleşme aşamaları nasıl yönetilmelidir?
  • Perakendeci için kategori yönetimi,
  • Müşteri için kategori yönetimi,
  • Müşteri tercihini belirlerken kategori yönetiminin rolü,
  • Kategori karması nedir?
  • İdeal kategori standartları nelerdir?
  • Fiyatlandırma nasıl yapılmalıdır?
  • Ticari plan, Promosyon,
  • Kategori ağacı nedir?
  • Kategorinin diğer servislerle ilişkisi,
  • Özel markalı ürünler ve kategori yönetimi,
  • Finansal analiz,
  • Mağazada kategori yönetiminin uygulanması,
  • Merchandising Yönetimi nedir?
  • Planogram nedir?
  • Alan/değerli alan nedir?
  • POP kullanımı
  • Segmentasyon
  • Mevcut durum analizi ve Raporlama
  • Bütçe yönetimi,



Referanslarımızdan Bazıları

edak-ecza-koop
Karaca Home
sultanlar
kenton
bahcesehir-üni
tamek