Bayi Yapılandırma
Kargem olarak ürününü Türkiye genelinde yada belli bölgelerde satmak isteyen kurumların Bayi Yapılandırma ya da yapılandırılmış bayi satış geliştirme stratejilerine destek vermekteyiz. Biliyoruz ki üretim ne kadar zor ise de ürünü pazarda konumlandırmak ve tutundurmak daha zor bir eylemdir.
Perakendecilik ve Mağazacılıkta marka konumlandırma ve tutundurma faaliyetleri için öncelikle müşteri segmentasyonunu, fiyatlandırma ve pazar tercihini yapmak gerekir. Doğru hamle için bu üç temel faktörü iyi tanımlamak hayati önem taşır.
Müşteri segmentasyonu, müşteri gruplarını benzer nitelikli bölümlere ayırma ve bu segmentleri işletmenin uzun vadeli kar potansiyelini ve müşteri kazanımlarını gerçekleştirecek şekilde yönetme sürecidir. Amaç en karlı müşteriyi belirlemektir.
Ürün rekabet edeceği pazarı iyi seçmelidir. Bu pazara girme yöntemlerinden biri bayi yapılandırılmasıdır. Nihai müşteriye ulaşmak için tüm ara satıcıları aynı stratejiye odaklanmalarını sağlanmalıdır.