Kargem Perakende, Mağazacılık Eğitim Danışmanlık

Mağazacılıkta Performans Yönetimi


Mağazacılıkta Performans Yönetimi

Mağazacılıkta Performans Yönetimi

Mağazacılıkta Performans Yönetimi, personel devir hızının yüksekliği ve işverenin düşük karlılıklarına odaklanmaktadır.

Uzun mesai saatler, düşük ücretler, kolay işten çıkarılma, verimli bir seçme ve yerleştirme süreci yaşanmaması ve çalışanın üzerindeki işyükü sistemin işlemesine önemli engellerdendir.   Oryantasyon süreci genelde iş başında gerçekleştiği için şirket kültürüne bağımlılık sağlanamadan görevden soğuma yaşanmaktadır. Devamlılığında çalışana yüklenen hedefler ise genelde yetkinliğine bakılmaksızın yapılmaktadır. Dolayısıyla hedefine ulaşamayan çalışanlar da kendilerini yetersiz görmektedirler. Bu durum ise zaten farklı problemlerde yaşanan çalışanın işe bağlılığını da yok etmektedir.

“Çalışanınızı tanımadan hedef yüklemeyin”

Potansiyeli performansa çevirmek için görevi tebliğ etmeden çalışanı tanımak gerekir. Rollere göre gerekli yetkinliğe sahip atamalar yapıldığında (KPI) kriterlerinin yazılmasına ve uygulanmasına geçilmelidir. İş sonucu etkileyecek tüm süreç yönetimini performans göstergeleri ile tanımlanmalıdır.




Referanslarımızdan Bazıları

pakbak
ofcay
perder-karadeniz
collezione
sehzade
hakmar