
Yeşim Gürdere Erman, 18 yıllık kariyer yolculuğunda (2000-2018 yıllarında) büyük ölçekli telekom firmalarının Pazarlama (Ürün Yönetimi, Kampanya Yönetimi Segment Yönetimi) ve Satış (Müşteri Yönetimi) alanlarında çalışarak, tecrübe kazanmış; farklı kademelerde yöneticilik ve danışmanlık yapmıştır. Yurtdışında birçok uluslararası konferansa uzmanlaştığı alanlarda konuşmacı & sunucu olarak katılmış ve çalıştığı şirketlerde farklı alanlarda iç eğitimler vermiştir. 2018 yılı itibariyle, profesyonel yolculuğuna eğitmen, danışman ve koç olarak devam etme kararı almıştır.
Lise eğitimini, Belçika’da Amerikan Lisesi’nde tamamladıktan sonra, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 2001 yılında mezun olmuştur. Üniversite yıllarındayken ilgisini oldukça çeken pazarlama alanında ilerlemek üzere Yeditepe Üniversitesi’nde Yönetim ve Pazarlama alanlarında çift ana dal yaparak, yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır.
Henüz üniversite eğitimi devam ederken aktif olarak çalışmaya başladığı telekomünikasyon sektöründe özellikle Pazarlama ve Ürün Yönetimi alanlarında uzmanlaşmıştır. 2001 yılında Turkcell’de Ürün Yöneticisi olarak başladığı kariyer hayatına, 2007 yılında Katma Değerli Servisler Kıdemli Ürün Yöneticisi olarak devam ederken; Avea’dan aldığı iş teklifiyle Mobil Internet Servislerin Pazarlama Müdürü rolüne geçmiştir. Avea’da bulunduğu 5 yıl süresince pazarlama stratejisi geliştirmeye ve gelir arttırmaya yönelik pek çok başarılı projeye imza atmıştır.
2010 yılında Dale Carnegie Akademi tarafından verilen ve eğitmen yetiştirmeyi hedefleyen “Eğiticinin Eğitimi” programına katılmış ve bu eğitim programı kapsamında eğitmenlik bakış açısı ve eğitim verme tekniklerinde deneyim kazanmıştır. Bu program akabinde Avea’da ve sonrasında çalıştığı diğer şirketlerde ihtiyaca yönelik olarak iç eğitimler vermiştir.
2012-2014 yılları arasında D-smart’ta Pazarlama Ürün Yönetimi’nden sorumlu Kıdemli Müdür olarak direk Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı’na bağlı olarak çalışmıştır. Bulunduğu sektördeki, kurumsal becerilerini satış tarafında da pekiştirmek üzere 2015 yılında Netaş’ta Satış Müdürü olarak çalışmaya başlamıştır. Netaş’ta Türk Telekom ve Vodafone grup şirketleri için satış ve müşteri ilişki yönetimi süreçlerini yönetmiştir. 2018 yılında Vodafone’dan gelen teklif üzerine, Kurumsal Mobil Servisler Kıdemli Pazarlama Grup Müdürü olarak kariyerine devam etmiştir.
2018 yılı itibariyle başladığı koçluk eğitimlerini (Adler International Learning’den sertifikalı, ICF (Uluslararası Koçluk Fedarasyonu) akredite profesyonel koçluk ve ileri düzey practicum koçluk programlarını) tamamlayarak, ACPC ünvanlı bir koç olarak, 2019 yılından beri yönetici ve kariyer koçluğu yapmaktadır. ICF Global & Türkiye üyesidir. 500 saatin üzerinde bireysel ve kurumsal koçluk tecrübesi ile ICF PCC, ACPC ünvanını almıştır.
Sürekli öğrenme ve paylaşma tutkusu ile bireylere potansiyelerini keşfetmelerinde ve performanslarını artırarak, değişim sağlamalarında yardımcı olabilmeyi hedefleyen Yeşim Gürdere Erman’ın eğitim uzmanlık alanları ağırlıklı olarak Farkındalık, Değişim, Stratejik Düşünme, Tasarım Odaklı Düşünme (Design Thinking), Koçluk & Liderlik Yetlinlikleri, Performans Yönetimi ve Geri Bildirim üzerinedir.
Hayatında katkı olmak ve fark yaratmaya önem veren Yeşim Gürdere Erman, çalışmalarına, farkındalık ve ihtiyaca yönelik iletişimi teşvik edici yaklaşımını aktarmaktadır. Özellikle, yürüyüş yapmayı, yeni eğitim almayı, blog yazmayı ve seyahat etmeyi çok sevmektedir. Evlidir ve 1 oğlu vardır.